Mulți analiști de pe Wall Street erau convinși, înainte ca Netflix să-și anunțe rezultate pentru trimestrul doi din 2022 că în joc nu e doar viitorul serviciului de streaming, ci al întregii industrii. Iar orice abonat pierdut, peste estimarea de 2 milioane, ar fi fost fatal. Rezultatele au fost mult mai bune decât predicțiile: numărul utilizatorilor a scăzut cu 970.000, iar câștigul pe acțiunea a fost 3,20$, tot peste estimări. Efectul: acțiunile Netflix au urcat cu 6% în after-market, până la 217$, cea mai bună cotație din ultimele trei luni.

“Stranger Things” a readus optimismul la Netflix

Noul sezon “Stranger Things” pare să fie explicația pentru revenirea Netflix. E cea mai populară producție în limba engleză de pe platformă. Iar Netflix vrea să își construiască revenirea pe baza acestui succes: plus 1 milion de utilizatori noi în următorul trimestru, adică să anuleze în trei luni scăderea din prima jumătate a lui 2022. Asta în timp ce compania vrea să introducă o versiune mai ieftină de abonament, care include reclame și să îi taxeze suplimentar pe utilizatorii care împart parola și cu alții – suma avansată e 2,5 dolari.

Stranger Things

Netflix a renunțat la tradiția de a lansa toate episoadele dintr-un sezon simultan. Cele mai noi sezoane “Stranger Things“, “Ozark” și “Better call Saul” au apărut în platformă în doze – câte un episod pe săptămână, iar rețeta de a convinge mai mulți utilizatori să plătească lună de lună abonamentul pare că a funcționat.

Parteneriat între Netflix și Microsoft

Comeback-ul Netflix în topul companiilor listate pe Wall Street se mai bazează pe un parteneriat cu Microsoft, care ar urma să se ocupe de vânzarea reclamelor din versiunea low cost a serviciului de streaming, dar și să asigure tehnologia necesară.

One thought on “Netflix a găsit sequel-ul de succes: pierde utilizatori, câștigă la bursă”

Leave a Reply

Your email address will not be published.